Hakkımda-İletişim

www.rehberimsensinoyun.com'un değerli okuyucuları Bu bölümde Sizlere biraz kendimden bahsedeceğim ve benimle iletişime geçmek isteyenler için tüm iletişim bilgilerimi yazacağım

     Ben Ömer Nur 16 yaşındayım lise öğrencisiyim ailem ile birlikte  İstanbul'da yaşıyorum internet'te websitelerde dolaşmayı seviyorum küçüklükten gelen bir sevgi küçüklüğümden beri oyun sitelerine oyunlar hakkında görüş yazanları severek okurdum ve benim'de okuduğum siteyle alakalı bir sitem olsun isterdim oyunlar hakkında görüşümü yazmak oyunlar hakkında bilgi vermek benim için çok mutluluk veriyor önceliğim çok kaliteli içerikler hazırlayıp insanlara sunmak ben ve ekibim şu an veya az önce okuduğunuz siteyi çok güzel bir hale getirip elimizden geldiğince sizlerin beğenisini toplamak istiyoruz.





Vizyonumuz:

        Vizyonumuz Kısa sürede özgün kaliteli içerikler imiz ile Türk okuyucuların gönlünde taht kurmak istiyoruz Ve beraberinde Türkiye'de oyun sitesi, Teknoloji sitesi, oyunlar hakkında dendiğinde ilk akıla gelen site olmak istiyoruz ve bunun için çalışıcağız


Hedefimiz:

          Hedefimiz Özgün ve Kaliteli (Başka Sitelerle Karıştırmayın Kesinlikle Copy paste bir site olmayacak) içerikler imiz ile iki ay gibi bir süre zarfında 10 bin Ziyaretçiye Ulaşmak Bu ilk Hedefimiz...

İletişim Bilgilerim:


E-posta: iki e-posta adresim var ikisinde bakıyorum omerseyfettinnur@gmail.com omer_sow456@hotmail.com

İnstagram: İnstagram İle Ulaşırsanız Çok daha kısa sürede cevap alabilirsiniz https://www.instagram.com/omerr.nur/


Twitter: Fazla aktif değilim fakat ordanda cevap yazabilirim @OmerNur7


Telefon Numaramı İlk Önce yukardaki adreslerden birinden ulaşırsanız ordan yazabilirim


Tarih 03.05.2020                             Güzel Günler Yakında...

0/Post a Comment/Comments

Daha yeni Daha eski